Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.

HESABIM
TÜM KATEGORİLER
SAYFALAR

Solar Ash İncelemesi friv oyunu: Kaymak Hayattır

Friv2Online Stüdyosu Heart Machine ve yayıncı Annapurna Interactive'den yeni oyun, inanılmaz bir hız duygusu ve gizem dolu bir hikayeye sahip canlı bir 3D platform olan vaadi yerine getiriyor. İncelemede bir kara deliğin içinde yaşam olup olmadığını anlatıyoruz.

Güneş Külü bizi bir uzaylı ırkının kendi dünyalarını kurtarmasına yardım etmemiz gereken uzak bir galaksiye gönderir - tamamen yutan bir kara delik olan Ultra Uçurum nedeniyle ölümün eşiğindedir. Starseed cihazının yardımıyla durdurabilirsiniz, ancak şu ana kadar girişimler başarılı olamadı. Birçok araştırmacı olay ufkundan geçti ve ana karakterimiz Ray oraya koşarak inanılmaz, gerçeküstü bir dünyaya rehber olacak.

İlk kareden itibaren Güneş Külü sevindirir. Ölümcül bir sıçrama yapmadan önce korkutucu derecede güzel olan Ultra Uçurumun tefekküründen başlayarak ve bir kara deliğin içinde karmaşık bir şekilde iç içe geçmiş birçok kırık dünyanın incelenmesiyle sona eriyor. Gezegenlerin parçaları uzayda yüzer, inişli çıkışlı maddelerle birbirine bağlanan inanılmaz açılarda bükülür. Burada bir yerlerde Yıldız Tohumunu fırlatmanın sırrı yatıyor ve Ray bunun dibine inene kadar durmayacak.

Heart Machine ekibinin önceki çalışması olan Hyper Light Drifter'ın aksine, yeni friv oyunu savaşa değil harekete odaklanıyor. Bu, eylemden daha fazla platformdur ve yazarlar ana şeyi aktarmayı başardılar - karakterin hız ve çabukluk hissi, hassas kontrol uygulamak ve çok sayıda test eklemek.

Burada hızlanmadan sorumlu anahtar asla serbest bırakılmaz: erteleme ölüm gibidir ve kayma yaşam gibidir. Fütüristik ara sahneleri kullanan Ray, fantastik dünyaların genişliklerinde koşar, zehirli göllerin üzerinden atlar, raylara yapışır, uzaylı siyah maddeyle büyümüş duvarlara tırmanır. Kontroller - minimum: hızlanma, çift atlama, kıskaç kancası ve zamanı kısaca yavaşlatabilen bir alet.

Geliştiricilerin oyun mekaniğini geliştirmek için çok çaba harcadıkları fark edilir. Ray'in neredeyse hiç ataleti yoktur ve oyuncu karakteri çok ince bir şekilde kontrol edebilir, hissedebilir, tam olarak ihtiyaç duyduğu yere yönlendirebilir. Nadir anlarda, bu, örneğin paralel raylar arasında zıplarken işe yaramaz, ancak çoğu durumda kahramanı mümkün olduğunca doğru bir şekilde kontrol etmek mümkündür. Buradaki dinamikler şaşırtıcı ve sık sık güzelliğine hayran kalarak dünyayı dolaşmak istedim.

Çarpıcı manzaralara ek olarak, daha önce buraya gelen kaşiflerin izlerini, bu yerlerde notları ve önbellekleri de bulabilirsiniz. İkincisi, Rey'e saldırı gücünü ikiye katlamak, sırları bulmayı geliştirmek vb. Gibi faydalı bonuslar verecek kostümlerin parçalarını saklar.

Kavgalar söz konusu olduğunda, Güneş Külü biraz katlanır. Savaş sisteminin sıkıcı olması anlamında değil - hayır, sadece sunacak hiçbir şeyi yok. Tek tuşla, oyuncuyu hareketten uzaklaştırmamaya çalışıyor ve sıradan rakiplerle hiç karşılaşamıyorsunuz, neyse ki savaşlar deneyim getirmiyor.

Patronlarla tanıştığımızda her şey değişir: konumların her birinde bir Anormallik vardır - Yıldız Tohumunun açılmasını engelleyen devasa bir canavar. Onu uyandırmak için, bölgeye dağılmış birkaç düğümü yok etmelisiniz, ardından titan'ın kendisi ile bir kavga başlar, Colossus'un Gölgesi'ni veya steroidler üzerindeki Tanrılar için Praey'i andırır.

Rey canavara tırmanmalı, vücudundaki savunmasız noktalara çarpmalı ve açıkta kalan sinire bir başak sokmalıdır, ancak oyunun hızı göz önüne alındığında ölçülü bir savaşa güvenmemelisiniz: aksine, patron dövüşleri refleksleri güç için test eder ve hatalara tahammül etmez. Anomali ile savaş aşamalar halinde gerçekleşir ve oyuncular bir dizi vuruş yapmalıdır, ancak her aşamada canavar kemik büyümelerinin bir kısmını dökerek vücudun ölümcül sıcak bölgelerini açığa çıkarır ve bu da sizi daha dikkatli olmaya zorlar: ölüm ışını kontrol noktasına gönderir, bu da sizi daha dikkatli olmaya zorlar. savaş aşaması yeniden başlayacak.

Patron dövüşleri söz konusu olduğunda, Güneş Külü geri durmaz. Savaşlardan biri, bir kırkayak böceği tarafından işgal edilen küçük bir ayın yüzeyinde gerçekleşir. Diğeri ise tutunmanın zor olduğu uçan bir canavarın arkasında, hedefi vurmaya çalışmaktan bahsetmiyorum bile. Ve her kavgadan sonra Ray gizemli bir figürle buluşmayı bekliyor: sözlü çatışmalarda sırlar ortaya çıkıyor ve olanların gerçek nedenlerine dair ipuçları veriliyor.

Macera, tüm önbellekleri bulmak için dünyayı dikkatlice keşfetmeye istekli olmanıza bağlı olarak altı ila sekiz saat sürer. Ve uzun zamandır friv oyununda hiç sıkılmadım. Kesinlikle, burada dünyanın çok büyük göründüğü uzun bölümler var ve bir keresinde nereye gideceğimi anlamadan yeni bir yerin başında uzun süre sıkışıp kalma şansım oldu. Son olarak, Rusça'ya yerelleştirme ile ilgili sorunlar var.

Ancak ara sıra yaşanan kusurlara rağmen çoğunlukla oyun beni heyecanlandırdı. Pathless, Jet Set Radio, Shadow of the Colossus gibi başlıkları seviyorsanız, Solar Ash'e göz attığınızdan emin olun.

f300769d2d1b5ce46aa8d6575811f78f